Co byście zrobiły, gdyby Wasz Wybrany zamiast wrócić do domu na fajny obiad, przygotowany przez kochającą żonę na Dzień Mężczyzny, zakomunikował, że najpierw musi wypić kawę z niezwykłą kobietą?

Tak było u nas 10 marca. Przygotowałam pyszny obiad, czekałam z niecierpliwością, a tu Jacek staje w drzwiach domu i oznajmia, że obiad musi poczekać, bo został zaproszony na kawę i to przez niezwykłą i wyjątkową kobietę…

Hmm, co było robić, wyłączyłam ogień pod garami, chwyciłam za aparat i ruszyłam zbierać dowody. Skradałam się, kryłam, aby sprawcy całego zajścia mnie nie dostrzegli. No i przyłapałam towarzystwo na gorącym uczynku:)

O nie, nie myślcie sobie o najgorszym. To nie były dowody rozwodowe! To dowody najszczerszej Miłości! I głupia musiałabym być, gdyby wywołały u mnie zazdrość, smutek czy choćby cień niezadowolenia. Pękałam z dumy i ze szczęścia, że mam takiego męża, a moja córka Takiego Ojca. Najlepszego Tatę pod słońcem!

A oto dowody:)

 

Herbatka w piaskownicy Szczęśliwa Zuzia Tata na herbatce u Zuzi w piaskownicy Tata na herbatce u Zuzi w piaskownicy

Podobne Posty

  • Joanna Łysikowska

    Super 🙂

Polub nas, bedzie fajnie :)
Polubila(e)s? Kliknij tutaj aby sie wiecej nie wyswietlalo.
Przeczytaj inne:
Jak wybrać dobre przedszkole -dłonie
Jak wybrać dobre przedszkole?

Właśnie otrzymałam wezwanie z rejonowego przedszkola: Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dębnicy Kaszubskiej wzywa Panią w dniach 17 marca - 16...

Zamknij